6 Nisan 2011 Çarşamba

‘Ben varken sana bir şey olmaz!’

Öldüm!
Ben resmen bininci kez öldüm arkadaş!
Bu kadının yazısını okuyunca, bu yazısını okuyunca yine delik deşik oldum. (yazıya gitmek istiyorsanız burayı ya da başlığı tıklamanız yeterli)
Nasıl da adama "vayy beeee" dedirten cümleler buluyor, duyguları ilmik ilmik işliyor okuyana.
Deli, manyak, çatlak, kuralsız, edepsiz ve hepsi birden ama biz her şeyiyle onun tüm hayatını merak ediyoruz.
Yıllardır hepimiz burnunun dibindeyiz kadının, ailesinden biri gibi, en yakın arkadaşı gibi, günlüğünü gizlice okuyan biri gibi.
Ya da kıskançlıktan çatlayarak sahip olduğu herşeyi kendimiz için istiyoruz; kariyerini, ününü, şöhretini, başarılarını, parasını, çalışkanlığını, çevresini, ailesini, sevgilisini ve kızını.

Ne yalan söyleyeyim, eğer herşey yazdığı gibiyse gerçekten ben de isterdim.
Hepsini geçtim kurduğu süper cümleleri ve "Ben varken sana bir şey olmaz" diyecek hayatımın aşkını...
Vayy be lafa bakın "Ben varken sana bir şey olmaz!"
Ömrüm boyunca aradığım cümle buydu.
Ömrüm boyunca aradığım aşk bana bunu söylemeliydi.

Şimdiye kadar hayatıma giren aşklarımsa "başına ne bela gelirse ben hayatına girdikten sonra gelir" cümlesini dedirttiler ya bana, helal olsun!
Ve aynı zamanda buradan kendilerine selam olsun!!!


Nes, the tornado...

Yazı tarihi: 06 Nisan 2011

Hiç yorum yok: