7 Mayıs 2009 Perşembe

Program Notları

Şu anda saat gecenin 1'ini geçiyor.
O yüzden uzun cümlelere gerek yok, ben yazayım meramımı siz anlarsınız.
- Estetik cerrahım gerekli olmadığını savunarak bana operasyon yapmayı reddetti. Onun yerine çok ufak bir müdaheleyle durumu kotaracak gibiyiz. Bu devirde hala işi ticarete dökmemiş böyle mükemmel bir cerrah olduğu için Syn. Opr. Dr.Naci Çelik'e hürmetim sonsuz.
Kendisi ve daha önce yaşadığım 6 kötü tecrübedeki sevgili hocalarımla iligili detaylı yazımı daha sonra yazacağım.
Doğru insanlar teşvik edilmeli, yanlışlara birileri dur demeli, ben mutlaka onlardan biri olmalıyım.
- Yarın sabah erkenden harika, keyif ve huzur dolu bir tatile çıkıyorum.
Sapanca'daki Güral Wellness ve Doğa Sporları Merkezi'ne gidiyorum. Döndüğümde orası ile ilgili izlenimlerimi de mutlaka yazacağım.
- Sapanca dönüşü kalacak çok kısıtlı vaktimle işle ilgili birkaç konuyu halletmem ve İstanbul'dan ayrılmadan önce görmem gereken birkaç arkadaşımı göreceğim.
Önümüzdeki Salı bütün gün annemin hastanedeki son tetkikleri için Florence Nightingale Şişli Hastanesi'nde olacağız. Vedalaşmak istediğim doktorlar, hemşireler, hastabakıcılar, sağlık&temizlik personeli var. Hepsinin üzerimizdeki emeğini ömür boyu unutmayacağım, özellikle çok sayın hocam Prof.Dr. Yıldıray Yüzer
ve Prof. Dr. Yaman Tokat ve ekiplerindeki birbirinden değerli cerrahlar olan;
Opr.Dr. Murat Dayangaç
Opr.Dr. Onur Yaprak
Opr.Dr. Tolga Demirbaş,
Opr.Dr. Derya Selamoğlu,
Opr.Dr. Koray Baş,
4.Kat süpervizöri sevgili Dilek Hemşire,
Hanzey hemşire,
Güneş hemşire,
hocalarımın asistanı olan Burcu hnm(soyadını hatırlayamıyorum)- diğer asistanlar Aslı hnm ve Nazan hnm'ın çok kaba ve oraya kesinlikle yakışmayan asistanlar olduğunu düşünüyorum-
ve adını hatırlayamadığım diğer bütün personel. (Onlar hakkında detaylı başka bir yazı yazdım ama ne yazsam kelimelerim haklarını teslim etmeye yeterli gelemediği için buraya ekleyemedim henüz)

Ve önümüzdeki hafta çarşamba'ya Ankara'ya gidiyorum.
Cuma sabahtan tekrar İstanbul'a dönüp yapmam gereken birkaç işi halledip, akşamüzeri de Opr.Dr. Naci Çelik'e kendimi teslim edeceğim.
Cumartesi sabah Roma yolculuğum başlayacak kısmetse.
Bir sonraki hafta Salı akşamı da tekrar İst'dayım.
Ve yine Çarşamba'ya Ankara'dayım.
Sonrasını ben de bilmiyorum, Allah kerim....

E bu tempoda şimdi uyumak üzere bana müsade...