16 Kasım 2011 Çarşamba

Sevgiler mütemadiyen

Sevmenin ön koşulunu sevilmek bilenlere,
Sevilmenin hesabını şişik egolarıyla savaş haline getirenlere,
Duygularını sözümona "sevdiğinden" aldığı bire karşılık birle matematik hesabı yönetenlere,
Canı acıdıkça onu da acıtmaya ant içenlere...

Hiç anlam veremiyorum, şaşıp kalıyorum...
*****
Siz ne diye seviyorsunuz bre gafiller, bana bi anlatsanız da biz de anlasak?!!!

Cevap yok...
Cevabı içimdeki haydut kahkaha veriyor;
“Ele geçirmek”...
Eğer bütün derdiniz buysa, geçmişler olsun...
Sizin için yapabileceğim tek iyilik şudur;
Aşağıdaki satırları okuyunuz, sonra gelin konuşalım, tabii eğer anlayabildiyseniz.
Durum budur.
Öptüm.
*****
Kendimi o kadar tamam ve mutlu hissediyorum ki...
Seni tarifsiz sevdiğimi sanıyordum. Halbuki daha da sevebiliyormuşum, şu anki gibi.
Sevgiler mütemadiyen...

Nessie, mütemadiyen
Yazı Tarihi: 15 Kasım 2011

Hiç yorum yok: