23 Nisan 2009 Perşembe

Başladık, vira Bismillah!

Nisan geldi ve bende kaşıntı başladı.
Doğa kendini yeniliyor, toprak değişiyor da ben durur muyum?
Durmam, durmuyorum da.
Biraz geç kalmakla birlikte, çok zorlu geçen kıştan sonra yeni yeni hayata dönmem ve kendimi toparlamaya başlamam sebebiyle ancak olabildi.
2 gün önce geçen sene beni 6 kg zayıflatan diyetisyenime gidildi.
Sevgili Aysun Gökçen hnm'ın üstün bilgisine ve hayran kaldığım kişiliğine saygım sonsuz.
Bu sene geçen seneye göre hem daha şanslı hem de daha şanssızım.
Şanslıyım çünkü bu sene hedef 7 kg değil, 4 kg.
Şanssızım çünkü bu sene geçen sene gibi düzenli bir hayatım yok.
Üstelik oldukça zorlayıcı bir kış geçirdiğim için adeta nikotin bağımlıları gibi çikolata/tatlı bağımlısı oldum ve şu anda bu durumu aşabilmek için yeterli motivasyona sahip olup olmadığımdan emin değilim. Yani Türkçesi değilim.
İrademin ilk patladığı anda çikolataya sarılacağımdan korkuyorum.
Gözümün önünde tiramisular, profiteroller, sufleler ve fırın sütlaçlar peşi sıra uçuşuyor.
Kendime motivasyon olması için bugün çok beğendiğim bir elbisenin XS bedenini aldım. Ne yapıp edip onun içine girmem lazım. Bakalım ne zaman gerçekleşecek bu vuslat...
Neyse bu değişim paketimin 1. etabı.
2. etabı ise kısmetse Mayıs'ta.
Onu da açıklasam mı?
Yok yok açıklamayım, sonra aranızdan bu fikri sevmeyecek birileri beni sabote etmeye kalkar da hevesim kursağımda kalır.
Ama çok isterseniz küçük bir ipucu verebilirim:
İlgili kişilerle tüm detaylar konuşuldu. Tekniğe karar verildi. Mayıs ayı içerisinde bir gün netleştirdikten sonra işlem tamam olacak kısmetse.
İşlem ne mi?
Bu işlemle birkaç saatlik hayattan kopuştan sonra herşey istediğim gibi giderse işte o zaman ben BULUTLARA UÇAĞIMMMM! :-)
Ben yükseldim bile, sizi de beklerim ;-)

Yazı tarihi: 23 Nisan 2009