19 Mart 2010 Cuma

Ser de vermem sır da vermem!

Size benden fenalık gelmiş olabilir.
Samimi söylüyorum bana da geldi.
Oku oku, çöz çöz, düşün taşın bitmiyor anasını satayım;
kendimin, yani kendi hallerimin...
Her gün yeni bir durum, yeni bir kaos.
Kendimi tanıyamamın ya da mevcut durumdaki bilinmezliğin daniskası.
Bu sefer aklımdakileri unutmamak için edebi cümleler arayışına girmeden yazacağım.
Dann dannn, madde madde hani beyin fırtınası yapar gibi.
Ya da gelin şöyle yapalım; ben beyin fırtınamı yapayım siz de hani yanlışlıkla geçerken gözünüz çarptı gibi yapın, tamam mı?
İşte kendime dair şikayetlerim:
  • Açık ve net değilim
  • Ucu açık konuşmalar yapıyorum
  • Fazla kibarım ve herkesi kendim gibi sanıyorum
  • Bu kibarlıktan fersah fersah uzak birtakım kişiler tarafından suistimal ediliyorum
  • Medeni davranış seviyem sebebiyle -nedense- bu davranışlarımın kişiye özel olduğu algısı uyandırıyorum
Madem hemen az yukarda şikayetçi oldum kendimden "açık ve net değilim" diye, el mecbur şimdi açık ve net yazmak gerekir:
Pek sevgili arkadaşlarım, sorarım size:
Sevgi/aşk/beğeni/hoşlanma kaç kişilik yaşanır:
Tabii ki 1.
Ya aşk ilişkisi:
Tabii ki 2.

Eğer biri yasalar önünde bir akit imzalamadıysa veya
facebook vb. sosyal paylaşım sitelerinde dosta düşmana nispet "ilişki içerisinde" ibaresini koymadıysa ya da
en özelindeki sevdiğiyle el ele, diz dize, göz göze fotoğraflarını çarşaf çarşaf deşifre etmediyse
bu illa ki yanlız olduğu ve daha da önemlisi "aranıyor" olduğunu mu gösterir???!!!
Talep edildiği gibi yalnız olsa dahi hayatını ve tüm değerlerini "çapkınlık" üzerine kurmuş bazı kurtların hedefi olmayı istediği anlamına gelir?
Çemberi daha da daraltayım yanlızlıktan ölse geberse, ömür boyunca seveceği birini istese bile bu gelecek her teklife balıklama atlayacağı mı demek olur???!!!
Hayır, hayır, hayır, bin kere de hayır, hiç sanmammmm!!!
Gerçekleri açık ve net söyleyim mi?
Azdır, nadide bir durumdur, hatta belki insan tabiatına aykırıdır bile amma...
Bazıları hep aynı kadını/adamı sevmek ister.
O insanla evli de olsa, ilişki içerisinde de olsa, yanyana da dursa, ömrü boyunca yanına yaklaşamayacağını da bilse buna gönülden bağlı insanlar vardır.
Bunu herşeyin üstünde hissesedenler bulunur.
Başkalarıyla tanışmak, görüşmek, sosyal sohbetler etmek, hayatın farklı yönlerini paylaşmak ayrıdır
Onu, o en içindeki sevgiliyi, o şahdamarındaki aşkı başının üstünde taşımak, hep en özelin olarak korumak, sakınıp, saklamak ayrıdır...
Oldu mu bu sefer, hepimize yetecek kadar açık ve net olabildim mi?

Nes, the ÖZEL!

Yazı tarihi: 19 Mart 2010

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Bayıdım... Bu yazı umarım kafasındaki 3 - 5 önyargı ile tüm dünyayı yargılayanların en azından düşünmelerini sağlayabilir...

NeslihanVenusKilic dedi ki...

Evet Aynur'cum, aslında neyin ne olduğunu biliyoruz ama yine de açık açık duymak istiyor insanlar demek ki...

Unknown dedi ki...

Gayet açık ve net. :)

NeslihanVenusKilic dedi ki...

Ohh bee Ülkü'cüm, yaşşaaa;) İyi ki varsın :))