6 Ağustos 2008 Çarşamba

Hayat Devam Ediyor...

Harika 4 gün geçirdiğim tatilimden dün akşam itibariyle döndüm.
Tatil boyunca; bir tatil hakkında ve bir de yine orada sıkça bulunduğum(uz) mekan ile ilgili yazmayı planladığım eleştiri yazılarının cümleleri kafamda uçuştu.
En kısa sürede, anılar ve duygularım taze iken yazmaya çalışacağım.
Bu arada tatile gitmeden birkaç saat önce aldığım 'Hillside ile ilgili' beni derinden üzen olayın üstesinden gelmeye çalışıyorum.

Bugün ayrıca sevgili ağabeyimin 11 yıldır çalıştığı şirketten ayrılırken yazdığı veda e-maili'ni aldım.
Bana göre çok anlamlı, çok duygulu ve çok etkileyici bir mesaj olmuş. Okurken benim bile (onunla çalışmayan biri olarak) tüylerim diken diken oldu.
11 yıl boyunca yer aldığı kurumda yüzlerce kişi ile dirsek dirseğe çalışarak başarılı işlere imza atmış, hem Türkiye hem dünyanın birçok farklı ülkesindeki birçok profesyoneli tanımış, ast ve üstleri tarafından her zaman çok sevilen ve sayılan biri olan ağabeyimle ne kadar gurur duysam azdır.
O benim rol modelim, o benim idolüm.
Hayatının en verimli döneminde aldığı bu önemli kararında Allah'ın onun yanında olmasını diliyor ve herşeyin en güzelini onun için temenni ediyorum.
Yolun açık olsun abim, Allah'ın selameti üzerinden eksilmesin.

Yazdığı veda mesajını hep saklayacağım, burada sizlerle paylaşmak istedim:

Dear Friends and Colleagues,
After 11 years in ...., it is time for me to say GOODBYE and leave the bank. Tomorrow will be my last day in the office.
I have been most privileged to be part of this organization and have had the opportunity to work with so many extraordinary individuals all over the world. I have learned a lot from you, felt proud to be in the same team as you and will always appreciate the support, professionalism and friendship that you have shown to me.

So, thank you very much for making my life and career so wonderful over these years.
I wish you all the best in the future and sincerely hope that we can keep in touch.
Best Regards,

Alper Tunga Kilic

Yazı Tarihi: 06 Ağustos 2008