4 Haziran 2009 Perşembe

Lafın bittiği yer

Hayata dair en büyük mutluluk geleceğe dair plan yapmakmış, bunu ilk kez dün gece tattım.
Ve ben ömrümde ilk kez dün gece mutluluktan ağladım.
2009 daha önce yaşadığım yıllardan bambaşka yaşanmışlıklar getirdi bana. Hiç beklemediğim, ummadığım, konduramadığım uğursuzluklar bir sülük gibi yakamıza yapışıp içimize tuz ruhu dökülmüşcesine bizi kavurdu.
Ve kolum kanadım kırık, içimdeki kara delik, acılarım ve korkularım birbiriyle bütünleşti.
Öyle günler, geceler geçirdim ki izlerini ömrüm boyunca beraberimde taşıyacağım.

Ama sonra sanki ulu, kudretli bir kol gökyüzünden indi ve batmak üzere olan, can çekişen bedenimi ufak bir dokunuşla yukarı iterek beni nefese kavuşturdu. Üstelik yıllardır alamadığım, hasretini çektiğim eşsiz bir nefese...
Şimdi 'Yin&Yang'ın yeryüzündeki yansıması olarak görüyorum yaşadıklarımı.
Her gecenin sabahı, her güzün baharı...

İyisiyle kötüsüyle
herşeye rağmen
tüm yaşadıklarım ve sahip olduklarım için şükrüm ve minnetim sonsuz.

Nefes aldığım her saniye için ve Haziran ayında Ekim ayı planı yapma mutluluğunu bana yaşattığı için yüce Allah'a sonsuz kere şükrediyorum.

Lafın bittiği yerdeyim...

Yazı Tarihi: 04 Haziran 2009