5 Şubat 2009 Perşembe

Dünya dönüyor sen ne dersen de!

Hayat ne senin planlarına bakıyor, ne isteklerine, ne hayallerine...
Kendi keskin kılıcını, ağır yumruğunu küt diye masanın üzerine tek hamlede indiriveriyor.
Sen;
kaderi avucunun içine alamayacağını, baş kaldıramayacağını, manipüle edemeyeceğini ve kendi acizliğinin boyutlarını iyice belleyene kadar da devirdaim yapıp duruyor.
Oyuna tüm kurallarını koyuyor seninle ince ince dalga geçercesine.

Bu aralar zorlu bir sınavdan geçiyorum.
Oysa ben şimdiye kadar yaşadıklarımda sıramı çoktan savdığımı düşünüyordum.
Anlaşılan o ki önümüzdeki günler dirayetimi hayli sınayacak.
Yarına dair hiçbir fikrim yok.
4 yanım belirsizlik.
Şimdiye kadar yaşadığım tüm o beter, zor günleri sonradan düşününce anın içinde bulunduğumdaki sağlam ve güçlü yapıma çoğu zaman kendim bile şaşar kalırım.
Ve şimdi yine bir yanım büyük belirsizlik, endişe ve korku içindeyken diğer yanım sonsuz bir katılıkta dayanıklılık ve güç katıyor bana.

Sağlık
Sevgi
Bağlılık
Aidiyet
İnanç
Dayanma gücü
Ümit
Hayaller
Güven
Ve dualar olmadan bu dünya dönmüyor.
Dönebilir sanıyorsanız çok büyük bir aldanma içindesiniz.

Bugünlerde dünya dönüyor ama ben duruyorum.
Çok şey oluyor ama hiçbirini yazamıyorum.
Diyeceğim o ki bugünlerde ben sadece ve sadece kendime ve aileme aitim.
Affedin.
Dönen dünyayı biryerlerinden yakalayınca yine sizin olacağım...

Not: Ve bugüne dair beğendiğim bir yazı, yine Çetin Altan'dan...
http://www.milliyet.com.tr/Yazar.aspx?aType=YazarDetay&ArticleID=1055784&AuthorID=53&Date=05.02.2009&b=Aspirin&a=Cetin%20Altan&ver=85

Yazı Tarihi: 05 Şubat 2009