12 Aralık 2010 Pazar

Herşey Seninle Güzel

İstanbul'da, tüm yurtta hatta tüm dünyada hava delirmiş durumda.
Ne zamandır delirsin diye bekliyorduk zaten, Aralık'ın 12'si oldu, geçen hafta bile kısa kollu t-shirt'le dolaşmak hiç hayra alamet değildi.
Kış gelsin, üşüyelim, donalım, içimiz titresin, battaniye-dvd-kestane üçlüsü hayatımızın bir parçası olsun istiyorduk.
Salebin adını da tadını da unutur hale gelmiştik.
Velhasılı kelam dört gözle bekliyorduk zatıallerinin teşriflerini.
Allah fakir fukaranın yardımcısı olsun öte yandan, çetin koşullarda selameti üzerlerinde olsun.
*****
Yılın değişik zamanlarında, geniş açılı mutfak penceremden baktıkça anlıyorum mevsimlerin değiştiğini.
Bir bakıyorum fırtınalar, tipiler, yerlerdeki yapraklar koca bir hortumun içinde ordan oraya savruluyor.
Üzerinden belki aylar geçiyor, hani ben mevsimi bilemeyecek kadar geçtiğimde birçok şeyden bir bakıyorum az ilerdeki koca ağaçta dallar tomurcuklanmış, etrafta mis bir çimen kokusu, bebek arabalarını gezdiren anneler çoğalmış kaldırımlarda.
Dualarımı edip, dileklerimi tutup içimden baharın bereketine gönderiyorum...
*****
Az önce, şiddetli rüzgardan hangi tarafa gideceğini bilemeyen kar tanelerinin telaşlı savrulmalarını izlerken yeni mevsime dalıp gitmiştim.
Bugün akşam yemeğinde Kemal ve Gözde'yle yaptığımız konuşmaları düşünür olmuşum.
Aşka gitmişim, aşka dalmışım.
Birden duyduğum yumuşacık bir sesle ana döndüm.
Harika sözler, harika melodi, enfes yorumla aşkın içinden çıkıp, aşkın bizzat kendisi oldum.
İçimde, nefesimde, damarlarımda varolan herşey "aşk"a döndü.
Ben pencere önümde dalmışken mevsime, bu şarkının sözleri nasıl da tercüman oldu hiç bitmek tükenmek bilmeyen hep beklediğim o hayali aşka...

***** 

Herşey Seninle Güzel  (şarkıyı dinlemek için bu başlığa tıklamanız yeterli)

Her şey seninle güzel yolda yürümek bile
Olmayacak düşlerin peşinde koşmak bile
Her şey seninle güzel bu toprak bu taş bile
İçimdeki bu korku gözümdeki bu yaş bile

Beklenmedik bir anda ayrılık gelip çatsa
Seninle paylaştığım tek bir gün yeter bana

Her şey seninle güzel duyduğum bu ses bile
Yalnız içtiğim su değil aldığım nefes bile
Her şey seninle güzel bu yağmur bu kar bile
Yüzümdeki gözyaşının izleri onlar bile 


Nes, the hayaller...

Yazı tarihi: 12 Aralık 2010

Hiç yorum yok: