22 Aralık 2010 Çarşamba

"Sihirli Dilek Kutusu" olayı- Yonca Tokbaş

Beatrice...
Bir alttaki yazı "Beatrice"le devam edecektim aslında ama Yonca planlarımı alt-üst etti.
Artık çoğunuz okuyorsunuzdur; hurriyet.com.tr'da yazıyor Yonca uzun zamandır.
Bir sürüüüü ortak noktamız var, kendime yakın bulmam bundan mıdır, sebepsiz yere midir, bilmiyorum, önemsemiyorum da.
Yazılarını okumak bana hayat veriyor, ışık/enerji veriyor, çalışkanlık, akıl ve sağduyu veriyor.
Daha çok, daha çok, daha çok çalışma azmi ve daha, daha da çok yazma isteği veriyor.
Bir de Yonca'yı okumak, maraton koşma ve sosyal sorumluluk bilinci aşılıyor.
Bu devirde, karşılıksız, size bunca şey verebilen başka birilerini bulursanız hiç durmadan onu da okuyun.

Yani sözün özü; akşam yemeğimden gelip, şu anki saat, gecenin 2'sine kadar çalıştıktan sonra, Beatrice'i yazacaktım. Ama Yonca'yı okuyunca bu akşam köşemin sahibi onun yazısı olmalı diye düşündüm.

2010'da hayat beni feci savurdu, 2011'de de ben hayatı feci savurmak istiyorum;
"Nothing can stop me!" anlayacağınız.
Yonca'ya yazacağım cevabı buraya koyabilecek kadar yürekli olabilecek miyim bakalım -belki bazı makyajlarla- yazdıktan sonra göreceğiz.
Ve bir de; eğer 2011 dileklerinizi sanal alemde görmek isterseniz siz de, gönderin bana, ister isim yazarak, ister yazmayarak koyalım buraya.
Çünkü yazılı belgeler resmi akid niteliğindedir, sözdeki gibi kıvırtma şansınız olamaz.
Oldu olacak kırk yılın birinde adam gibi hayal kurun siz de, dilek dileyin dostun düşmanın gözüne soka soka.
*****
Yarın sabah yine oldukça erken kalkacak ve çok yoğun bir gün geçireceğim için müsadenizle ben artık uyuyayım.
Listemi haftasonu yapacağım, aceleye getirmeden, düşüne düşüne, sindire sindire.
Çünkü 2011 için dilediğim herşey olacak, bundan eminim.
Kafayı çalıştırmak; duyguları, mantığı ve aklı optimize etmek gerek şekerim;))
*****

10 günümüz kaldı. Hepsi hepsi 10 güncük!
(Yazıyı maalesef ki kopyala-yapıştır yapamıyorum. Okumak için üstteki satıra tıklamanız yeterli.)



Nes, hangi yazıyı yazacağını şaşıran  :oo

Hiç yorum yok: