4 Aralık 2010 Cumartesi

Melis'im evleniyorrrr

Merhabaaaa.
Türkiye'deyim.
İstanbul'da.
Şu anda saat gecenin yarımına geliyor ve benim yarın sabah 5:30'da kalkmam gerekiyor.
Biricik Melis'im evleniyor. Ankara'ya düğüne gidiyorum.
Düğün gününü (04 Aralık) aldıkları Ağustos ayından beri birlikte gün sayıyoruz. Şahane bir heyecan!
Yalnız ben yine delirdim.
Uyumam gerek. Yarın tüüüüm gün baş nedimelik yapacağım.
Sabah 11 itibariyle düğün albümü için fotoğrafçı geleceğinden makyajlı ve topuklu ayakkabılı olmak gerekiyor.
Melis'imin düğününde hiç bir aksilik olmaması için her saniye cin gibi olup koşturmalıyım.
Yorgun olma gibi bir ihtimalim sözkonusu bile olamaz.
Alooo kime diyorummm.
Hala valizim bile hazır değil, hiç yaptığım iş değil, çok ayıp çoookkkk.
Yatmamakta ayak dirediğim yetmezmiş gibi bir de yeşil çay içtim uykum açılsın diye!
Yeşil çayın yanında çekirdeğe sardırdım.
Paketin dibini görmeden olay yerini terkedemiyorum.
Biri bana git desin diye huzurlarınızda yazılı belge oluşturmak istedim.
"Zamana dön!
Git valizini hazırla ve uyu.
Bugunü yaşa, dünden sıyrıl."
Melis'immm evleniyor, daha güzel ne olabilirrrrrr :)
Tamam peki peki dünü evde, kapının eşiğinde bırakıyor müsadenizi rica ediyorum.
Bendeniz ufak ufak, sağdan sağdan...
Ankara yolcusu kalmasııınnnnnnnnnnnnnn

Hiç yorum yok: