11 Mayıs 2008 Pazar

Şampiyon GS ve Spor Gündemi



Galatasaray dakikalar önce şampiyonluğunu ilan etti 17.kez. Hem GS’lı değilim hem de futbolla pek alakam yoktur ama yine de bu şampiyonluğun camiasına kutlu mutlu olmasını, saadetler getirmesini dilerim.
Kutlamalar amacını aşmasın, hele hele silahlar patlamasın bana yeter.
Gördüğünüz gibi bu akşam pek bir ‘hepimiz din kardeşiyiz’ ve ‘mühüm olan kazanmak değil katılmak’ modundayım.
Bugün ayrıca dünya motorsiklet şampiyonu Kenan Sofuoğlu’nun gencecik ağabeyi Sinan Sofuoğlu’nun yarışı için antreman yaparken motorundan düşüp hayatını kaybettiği haberini aldık televizyonlardan...
Üstelik bir diğer ağabeyi de 2002 yılında 24 yaşındayken yine bir motor kazasında hayatını kaybetmiş. Babaları motor tamircisi olan ve 99 depreminde Adapazarı’nda göçük altından çıkan bir ailenin dramı...
Akan diğer bir hayatta da, az önce TV’de Ebru Şallı’nın Pilates yaparkenki görüntüleri ve bu spor dalı ile ilgili uzman! görüşleri hakkındaki röportajını izledim. Çıkan 1 knot’luk rüzgarda ilk direğe bağlanılacaklar arasında olan Syn. Şallı ağırlığının kantarda 48 kg’a tekabül ettiğini övünerek belirtti.
Hem gözleri yuvalarından fır fır fırlayan hem de sadece küçük dili ile kalmayıp büyük dilini de yutan spiker kızcağaza “nazar etme n’olur, çalış senin de olur” gibisinden laflar geveledi teselli maksatlı. Üstelik üzerine yapışmış ‘şampiyon belli ikinci kim?’ edasıyla....
F1’in Türkiye ayağının sıralama turları da bugün yapıldı. İstanbul’da art arda üçüncü kez pol pozisyonunu elde eden Ferrari pilotu Brezilya’lı Massa, Türkiye’yi Brezilya’ya benzetiyormuş. Tanıtım eksikliği; korkarım adam Türkiye’yi İstanbul Park ve Reina’dan ibaret sanıyor. O her ne kadar yarınki yarışın favorilerinden gösterilse de benim gönlüm ‘yensen de yenilsen de beraberiz seninle Jenson Button’ın yanında yarışacak. Heyacanı bol, güzel bir yarış beklentisi içerisindeyim.
Özet, Anafikir ve Hamiş:
  • Küçükleriyle yetinmedim büyük dağları da ben yarattım...
  • İstedim yaptım, ben bir'im sen sıfır....
  • Bekledim de gelmedin, gözyaşımı silmedin, hiç mi beni sevmedin....
  • Şampiyon doğdum şampiyon ölürüm...

Bunlar hepppp boş şeyler....Yukardan emir geldi mi yaşam bir namlunun ucunda veya hayat emeli yaptığınızın yolunda kayıverip gidiveriyor....



2. özet (maddeli)


1) Tebrikler Gassaray....


2) Nurlar içinde yat Sinan Sofuoğlu


3) Yemek ye Ebru Şallı....


4) Haydi vınnnnla F1!


Yazı Tarihi: 10 Mayıs 2008

Hiç yorum yok: