24 Mayıs 2008 Cumartesi

Rüya

Üzerinden neredeyse 20 saat geçti ve ben hala aklımı 1 saniye bile ondan alamıyorum.
Ne kadar gerçek, ne denli içimin derinlerinde hissettiğim bir rüyaydı o öyle, puffff.
Öylesine değerli ve anlamlıdıydı ki tek bir anını bile yaşamak için nelerimi vermezdim...
Böylesine kuvvetli rüyalardan uyandıktan sonra uzun süre algı problemi çekiyorum.
Rüya mı gerçek, uyandığım dünya mı bilemiyorum.
Ne çok isterim o rüyanın içine geri dönebilmeyi veya o rüyayı gerçeğe döndürebilemeyi diye düşünmekten yorgun düşüyorum.
Normalleşmekte bocalıyorum.
Gerçekler Kaf Dağı kadar uzak ve ulaşılmazken rüyalardan medet umabilme yetimi artık kaybetmeye başladığımı hissediyorum. Zaten olması gereken de böylesinden başkası değil.
20 saat artı 1,5 sene düşüne düşüne geldiğim yolun sonunda bu akşam ipi cekebilecek kadar cesur muyum bilemiyorum.
Deneyeceğim...
Zorlayacağım...
Gönlüm hiç razı gelmese de aklımın dayanacak hiç kapısı kalmadığı için bunu yapmam gerekliliğine inanacağım.
Ve ben artık başka rüyalara yelken açıp kendi yoluma gideceğim...

Yazı Tarihi: 24 Mayıs 2008

Hiç yorum yok: