4 Kasım 2009 Çarşamba

Facebook'tan niye çıktım?

Facebook'tan niye çıktım?
Cevabı tek kelimelik.
Iphone yüzünden.
?!!!
Anladım, anlamadınız.
Gelin anlatayım;
Sınırsız görgüsüzlükleri sınırlı sinir katsayımı aşanlar yüzünden.
Varoş halleriyle eline bir iphone alarak kendini Paris Hilton zannedenler sebebiyle.
Boy aynası denilen nesnenin varlığından haberi olmayanların güdüklüğünü görmek istemediğimden.
Dünyadan bihaber olanları kendi dünyama almak istemediğimden.
Hayalleri küçük, kendileri daha da küçük olanların küçüklükleriyle vakit kaybetmek istemediğimden.
Yaşamanın tadıp tüketilecek, satın alıp tüketilecek, hissedip tüketilecek bir şeyler olduğuna inananları sonsuzluğa uçurmak istediğimden.
Aynı zatların asıl yaşamanın ne olduğu hikmetini hiçbir zaman kavrayamayacaklarını bildiğimden.
Ve bütün bu züppe bilgeliklerin(!) ne kadar eğreti ve boş olduklarını kavrayıp dehşete düştüklerinde derinleşen mutsuzluklarını dahi yapmacık ve samimiyetten uzak bulduğumdan
Bu denli sığ dünyalarında hep özentisini çektikleri aristokrat yaşama kavuşmak için kendilerini yamamaya çalıştıkları zümrelere, statülere, adamlara ve bütün o janjanlı dünyadaki zavallılıklarını gözler önüne serdikleri oryantel basitliklerinden sonsuz sıkıldığımdan,
Uzak kalmak istediğimden
Ve...
...huzur için.
...dinginlik için.
Sadelik, yalınlık, azalmak, temizlenmek, öze dönmek için.

Bir daha döner miyim? Bilmem...
Belki evet, belki hayır...
Terkedip gidenlerin arkasından sorulan "bir daha döner mi?" sorusunun cevabı bilinseydi şekersiz bir reçelden ağızda kalan buruk bir tada benzemez miydi zaten hayat?

Nes, the dingin :)

Not: Iphone'u olanlar sakın üzerine alınmasınlar. Genelleme yapmıyorum.
Herkesin iphone'u olması en çok beni sevindirir; kimileri okumak, yazmak, üretmek, dünyanın bir parçası olmak için,
diğerleri de nerede, kiminle, ne yiyip ne içtiklerini harıl harıl yazmak, çakma Paris Hilton olabilmek için...
e onlarınki de zor iş, sürekli update update nereye kadar yaniii :-PP

Yazı Tarihi: 04 Kasım 2009

2 yorum:

Dj_ReX dedi ki...

Taktir ettim :) "Feysbuktan gelin almak " diye yazmıştım ben de . Google'dan falan denk gelirse okuyun :)

NeslihanVenusKilic dedi ki...

Yorumunuz icin tsk ederim. Yazinizi buldum ve okudum. Siz benden cok once dogru yolu gormussunuz, ee aklin yolu birdir, di mi ama?;)