28 Ekim 2008 Salı

Blogger Karanlığı

Diyarbakır karpuzları gibi orta yerimden kütürrrrtttt diye ikiye bölüneceğim.
Düşünüyorum, düşünüyorum, düşünüyorum ne bir çare bulabiliyorum ne bir sebep.
Ayaklarım prangalı, ellerim kelepçeli, ağzım bantlanarak köşeye sıkıştırılmış, sindirilmiş hissediyorum kendimi.
İsyan ediyorum ama bu isyanımı tepkiye dönüştüremiyor,
Tepin tepin tepiniyor ama kelimelere hakim olamıyorum.

Geçtiğimiz Cuma gününden bu yana internet benim için kapkaranlık bir yer.
Digiturk’un ligtv maçlarını kaçak yayınlayan bir blog yüzünden kapattırdığı blogger ile benim gibi binlerce kullanıcının ekranı karardı.
Onca insanın emeklerinin bir satırlık yazının altında ezilip gitmesi akıl alır şey değil.
Dünya baş döndürücü bir hızla adeta her gün yeniden yaratılıyor biz gelişime, değişime, paylaşıma giden yolda nefretle, çirkinlikle, hoşgörüsüzlükle mücadele etmeye çalışıyoruz.
Başedemediğimiz, aynı dilde konuşamadığımız her şeyi, herkesi yasaklayarak, geri durarak adam olacağımızı sanıyoruz.
Yazıklar olsun...

***

Madem beni kandırdın
Var git sen biraz da kendini kandır

Anlıyorsunuz değil mi?

Neslihan, kütürttt

Not: Ben bu yazımı 27 Ekim'de facebook'da yazdıktan sonra ertesi gün blog'lar açıldı.
Demek bu yazımı bekliyorlarmış :-P