21 Ekim 2008 Salı

Kendimden kendime

O gün bugün.
Doğduğum gün. Doğum günüm.
Kutlama adetim yoktur hiç. Partiler, kalabalıklar, hediyeler, yavan şaşırmalar, şaşalar, şampanyalar hiç bana göre değil...
Yapmacık mutluluklar, usulden sarılmalar ve lafola tebriklerin kofluğunu yaşamak istemediğimden pas geçerim ben bugünü genellikle.
Beni gerçekten sevenler ve hayatlarında olduğum için mutlu olanlar hatırlar da arar, seslerini duyarsam benim için dünyalara bedel.
Bugünün bana özel tek yanı bu.
Az sonra annemi arayarak beni dünyaya getirdiği için teşekkür edeceğim.
Arada, kısa devre yaptığım zamanlarda duruma isyan etmişliğim olsa da siz aldırmayın bana. O kendimi bilmezliğimden :-)
Zaten çok zarar ziyan vermeden uslanıyorum, geçiyor, aklım başıma geliyor.
Bugün dualarım, dileklerim, isteklerim için yukarıdan torpilli olabileceğimi düşünüyorum.
Umarım öyle olur.
Zira işleme alınmasını istediğim çok dilekçem var...

İyi ki doğmuşum, tüm sevdiklerimle olacağım harika bir yaş diliyorum kendimden kendime :-)

Yazı Tarihi: 21 Ekim 2008